Hoe betalen?

De betalingen gebeuren bij voorkeur online...

Het online-betalingssysteem zorgt ervoor dat 'mijn Circolito' meteen up to date is. Hoe werkt het?

  • Binnen de persoonlijke pagina klik je op 'mijn betalingen'
  • Het totale bedrag, voor alle inschrijvingen die je deed voor gezinsleden, staat daar vermeld, eventueel opgedeeld volgens uiterste betaaldatum. (Het inschrijvingsgeld voor een paasweek moet vroeger betaald worden dan dat van een zomerweek)
  • Het gemakkelijkst is om alles in één keer te betalen. Je kan ook kiezen om slechts een gedeelte te betalen, maar zorg er dan voor dat je tijdig opnieuw op de pagina passeert om het resterende bedrag te betalen, vóór de uiterste betaaldatum.
  • Je kan betalen met je smartphone door de QR-code te scannen die op de pagina verschijnt, of door je 'bancontact-app' te gebruiken als je 'mijn Circolito' op je smartphone opende.
  • Je kan ook kiezen om zonder smartphone te betalen, maar met een bankkaart. Wellicht heb je dan het 'bakske van de bank' nodig.
  • Als je niet online kan betalen, maar enkel via overschrijving, stuur dan een mailtje naar info@circolito.be om je persoonlijke OGM (gestructureerde mededeling, ***102/...  ) op te vragen. Geef de naam van de accounthouder mee in je mailtje, en wij sturen meteen de juiste betalingsinfo door, met de OGM. Gebruik zeker die gestructureerde meededeling, en vermijd betalingen met zelfverzonnen mededelingen. Vaak zijn die niet helemaal eenduidig ('circusweek'), maar sowieso is het manueel invoeren veel extra werk voor ons, en dan duurt het veel langer eer 'mijn Circolito' de juiste info weergeeft, met onnodige reminders tot gevolg. 
  • Deze automatisatie van de betalingen maakt dat 'mijn Circolito' beter en sneller up to date is, dat de gebruikers geen gestructureerde mededelingen meer moeten overtypen en dat wij meer tijd kunnen investeren in circusprojecten, ipv in administratie. Waarvoor dank!